پاسخ به  سازهای جدیدی که در مقابل موج ضد آمریکایی کوک شده اند

زرین نامه: تا کنون گفتن "مرگ بر امریکا" نه عجیب بود و نه نیازی به دلیل داشت، اما حالا باید بگوییم چرا می گوییم مرگ بر امریکا؟!

پاسخ پایگاه های خبری تحلیلی زرین نامه و قابوس نامه در آستانه روز 13 آبان به سازهای جدیدی که در موج ضد آمریکایی کوک شده اند:

هر سال در این روز ها ودر آستانه 13 آبان حرف از لانه جاسوسی بود و خیانت ها وجنایت های استکبار جهانی ونصب پوستر های مرگ بر آمریکا در جای جای شهرهای میهن اسلامیمان! هر کس به نوعی به دنبال اعلام انزجار خود از این نماد کفر بود واین کار نه عجیب بود ونه نیازی به دلیل داشت. چراکه هرکس به نوبۀ خود قربانیان و شاهدان عینی جنایات امریکایی را در کوی و برزن و حتی در خانه خود می دید.

حال عده ای از خواص که نمی توان توجیهی برای بستن چشمانشان بر این جنایات آورد،ساز مخالف خود را کوک کرده اند و به جای ملتی تصمیم می گیرند که بهایی سنگین در این راه پرداخته اند.

اما همۀ ماجرا این نیست و سخنان این خواص واداده بخش کوچکی از واقعیت است واعتقاد و نظر ملت ایران بخش عظیم آن را به نمایش گذاشته است.

جوانانی از جنس همین ملت با اندیشه ای برخاسته از نهضت حسینی،آوایی نو از خشم و نفرت از آمریکای جنایتکار را در گوشه و کنار ایران سرداده اند.

فضای مجازی نیز به عنوان بخشی از میدان جنگ تحمیل شدۀ امروز مستثنی از این ماجرا نیست و با گلگشتی در این فضا،در وبلاگ ها و وبسایتهای جوانان ایرانی خواهید دید که پوستر های « صداقت آمریکایی» تنها از بیلبورد های شهر جمع شده اند و فریاد مرگ بر آمریکا هنوز جاری است...
آنروزهاامام فرمودند یاران من در گهواره هاهستند واین روزهانیز گویی فرزندان همان یاران در گهوارۀ امام راحل برای میثاق باامام زمانشان برخاسته اند و می خواهند تاریخ را بازآفرینی کنند تا شاید آن ها که آرمان های امام یادشان رفته است نگاهی نو به تاریخ بیاندازند.

امام این را هم راست می گفت مانند تمام حرف هایش، که حافظ این انقلاب امام زمان است، گویی سربازانش را هم خود تربیت می کند چرا که علیرغم این هجمه ها، تبلیغات و گمراهی هم بیتی ها و نزدیکان امام، مردم راه را گم نکرده اند و به عهدی که با امام بسته اند پایبندند.

جوانان با بصیرت ایرانی ذنجیری محکم از موج ضد آمریکایی ساخته اند برای اسارت استکبار جهانی.

برای دیدن نمونه ای از این موج ضدامریکایی اینجا کلیک کنید

پایگاه های خبری تحلیلی زرین نامه و قابوسنامه حمایت خود را از این موج ضد آمریکایی اعلام می کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه