تدارک بیش از 51 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در علی آباد کتول

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول از تدارک بیش از 51 ویژه برنامه با شعار «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» و با هدف امید بخشی به جامعه همزمان با آغاز هفته ی گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ محمود علیخانی در نشست با خبرنگاران شهرستان علی آباد کتول به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: فلسفه وجودی بسیج در ذات انقلاب اسلامی نهفته است. استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از اجزای جدا نشدنی بسیج و نظام اسلامی است. 
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای حفاظت از کیان نظام اسلامی، بسیج را با هدف حفاظت از آرمان ها و مقابله هوشمندانه با جنگ نرم تاسیس کرد، اظهار کرد: بسیجیان نیز از همان زمان تا کنون در عرصه های مختلف، همواره کنار انقلاب اسلامی بوده و با توجه به نیاز جامعه، هر زمان شکل ماموریت از جبهه های حق علیه باطل گرفته تا حوزه بهداشت و درمان، علمی و پژوهشی، کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه، تغییر کرده است. 
علیخانی با اشاره به اینکه 5 هزار و 200 نفر از شهروندان علی آباد کتول از زمان شروع جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند که از این تعداد یک هزار و 526 نفر جانباز و160 نفر آزاده و 560 نفر شهید شدند، اذعان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، با روحیه علوی از خاک میهن دفاع کردند. در همان دوران مکتب مقاومت خلق شد و امام (ره) در این رابطه فرمودند ما در جنگ تحمیلی، انقلاب خود را به جهان صادر کردیم.
وی افزود: ولایت پذیری، اخلاص، احساس تکلیف، بینش و بصیرت، تعهد و تخصص، روحیه حماسی و جهادی و گمنامی از ویژگی های بارز بسیجیان است که از ابتدای شکل گیری این نهاد مقدس تا کنون همواره برجسته بوده است. 
فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول با اعلام اینکه ستاد گرامیداشت هفته بسیج امسال فعالیت خود را با شعار «بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران» فعالیت را خود با هدف امید بخشی به جامعه آغاز می کند، گفت: بیش از 51 ویژ برنامه در قالب قرارگاه های 9 گانه به همین مناسبت در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.
علیخانی برگزاری مراسم یادواره شهدا، آبروی محله،عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار خانواده شهدا، رزمایش کمک مومنانه، نشست های بصیرتی با کارمندان ادارات، افتتاحیه کار گاه اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم های دام پزشکی به روستاها، میز خدمت ادارات، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی  بسیجیان، میقات صالحین و تجمع بزرگ بسیجیان در مصلای امام رضا (ع) را از ویژه برنامه های هفته بسیج در شهرستان علی آباد کتول برشمرد.
انتهای پیام/
 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه