تجمع مدافعان حجاب و حریم خانواده در علی آباد کتول+ تصاویر

تجمع مدافعان حریم خانواده با سخنرانی مینو اصلانی رییس دانشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین (ع) در جوار گلزار شهدای گمنام علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ مینو اصلانی در این مراسم که با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ادارات و بانوان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، گفت: ما زنان مسلمان ایرانی به خود می بالیم چون در کشوری زندگی می کنیم که روزی به نام عفاف و حجاب داریم و این در حالی است که دنیا به دنبال حیازدایی و استفاده ابزاری از زنان است.

وی با بیان اینکه امروز زن در دنیای غرب وضعیت نامناسبی دارد، اظهار کرد: زنان کشورهای مختلف به تاسی از زنان مسلمان ایرانی، پویش هایی همچون «مدناب»، «خویشتن داری» و «پوشش سر» به راه انداخته اند تا بازگشتی دوباره به فطرت پاک آدمی داشته و با تفکر استفاده ابزاری از زنان مبارزه کنند.

اصلانی با بیان اینکه زن شیرازه خانواده است و بی حجابی مقدمه فروپاشی این نهاد مقدس، تصریح کرد: بانوان با حفظ پوشش که لباس اجتماعی ماست، می توانند به دور از نگاه های جنسی در جامعه حاضر شده و توانمندی های علمی، فکری و مدیریتی خود را بروز دهند.

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد نیز در این مراسم با بیان اینکه حجابی که امروز زنان ایرانی می توانند به راحتی از آن برای حفاظت از خود بهره گیرند، به راحتی به دست نیامده، گفت: از زمانی که اسلام وارد کشورمان شد تا کنون، خون بهای سنگینی برای حفظ حجاب داده ایم. زنان زیادی در ماجرای گوهرشاد جان دادند و زنان زیادی سال ها از دیدن فرزندان و والدین خود در سال های کشف حجاب محروم شدند. آن ها از دنیا رفتند اما از خانه های خود بیرون نرفتند که مبادا چادر از سرشان به زمین بیافتد.

hejab1
hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

اعکس: نرگس تجری

نتهای پیام/

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه