رویداد بزرگ دختران حاج قاسم در گلستان+ تصاویر

مسئول رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم در استان گلستان از برگزاری این رویداد بزرگ در این استان خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی به دختران خد به عنوان مربیان و آینده سازان کشورمان، افتخار می کند. آن ها، فرمانده هان میدان تعلیم و تربیت فردای ایران اسلامی هستند.

به گزارش زرین نامه؛ سمیه امیری در حاشیه برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در گلستان که با حضور 200 نفر از دانش آموزان دختر استان و به میزبانی اردوگاه شیرآباد شهر خان ببین برگزار شد، اظهار کرد: دختران گام دوم انقلاب اسلامی بچه هایی هستند که می خواهند تحول ایجاد کنند. «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، با گام نهادن دختران ما در کلاس های درس مدرسه شهید سلیمانی و رشد و تعالی این نسل تداوم می یابد.
وی گفت: رویداد دختران حاج قاسم در مسیر رشد و تعالی این دختران فرمانده و اثرگذار است، دختران نخبه و فعالی که از ۱۳ شهرستان استان گلستان، آرمان های انقلاب اسلامی را با جان و دل پذیرفتند و با حضورشان در این دوره، به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند .

امیری افزود:‌ رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی - عملیاتی بود و دانش آموزان در قالب ۱۵ گروه، طرح و برنامه هایی متناسب با زیست بوم شهرستان های خود در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، تربیتی، فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و روان شناسی را با حضور اساتید برجسته کشوری ارائه و در واقعیت و میدان عمل برنامه های خود را اجرا و بازخورد گرفتند .

مسئول رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم در سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان همچنین تصریح کرد: مهارت های دختران حاضر در این رویداد، یک گام افزایش یافته و حال آن ها با گفتمان و اندیشه ای که دارند به شهرستان های خود برمی گردند تا دوستانشان را نیز با این طرح همراه کنند.

 hajghasem1

hajghasem1

hajghasem1

hajghasem1

hajghasem1

hajghasem1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه