مدیران ضعیف قبل از برکناری استعفا دهند/ رنج مردم را زیاد نکنیم

مقام ارشد دولت در علی آباد کتول خطاب به مدیران این شهرستان گفت: مسئولان باید در خدمت بی منت به مردم کوشا باشند. اگر مسئولی فکر می کند توانش را ندارد در میدان خدمت خوب عمل کند، می تواند کنار برود. به طور قطع انسان های توانمند زیادی وجود دارند که این مسئولیت ها را عهده بگیرند.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول، گفت: ما به صندلی هایی تکیه زده ایم که انسان های بزرگی برای استقرارش، جان دادند. امروز مسئولیتی به عهده ماست که هرگونه کوتاهی در آن، جبران ناپذیر است و باید بابت آن، هم در دنیا و هم در آخرت پاسخگو باشیم.
وی با اشاره به برگزاری میز خدمت در بخش ها و محلات مختلف این شهرستان، اظهار کرد: در کنار کارهای زیادی که تا کنون انجام شده، اما هنوز هم وقتی در قالب میزخدمت میان مردم می رویم، می بینیم ترک فعل های اتفاق افتاده و برای انجام بسیاری از کارها که می توانست رنج مردم را کمتر کند، کوتاهی هایی شده است.
احمدی با اشاره به وضعیت مسکن مهر الازمن، تصریح کرد: باید به همه ی بخش ها و محلات خدمت رسانی شود نه اینکه تنها در زمان انتخابات و برای کسب آراء به سراغ محلات کم برخوردار برویم و پس از پیروزی دوباره آن ها را به دست فراموشی بسپاریم.
وی اذعان کرد: وقتی میان مردم این محلات می رویم، از خواسته هایی همچون آب، برق و آسفالت جاده که جزو حداقل ها محسوب می شود و هنوز این نیازها به طور کامل رفع نشده، شرمنده می شوم.

گره گشای کار مردم باشیم
مقام ارشد دولت در علی آباد کتول خطاب به مدیران این شهرستان، خدمت به مردم و گره گشایی از کار آن ها را بر اساس آموزه های دینی، امری پسندیده عنوان کرد و گفت: مسئولان باید در خدمت بی منت به مردم کوشا باشند. اگر مسئولی فکر می کند توانش را ندارد در میدان خدمت خوب عمل کند، می تواند کنار برود. به طور قطع انسان های توانمند زیادی وجود دارند که این مسئولیت ها را عهده بگیرند.
احمدی همچنین با تاکید به لزوم رعایت قانون و حق الناس، تصریح کرد: مدیران به امور دستگاه خود نظارت کنند تا مواردی همچون غیبت کارمند و در عین حال رد شدن اضافه کار برای وی رخ ندهد. چون دریافت چنین حقوقی ضایع شدن حق الناس و خلاف قانون است.
وی همچنین با بیان اینکه مردم برای دریافت خدمات از دستگاه ها به زحمت نیافتند، گفت: طبق بررسی های انجام شده، هنوز حدود 15-16 دستگاه شهرستان به شبکه ی دولت متصل نشده اند. این ادارات یک ماه فرصت دارند تا مشکل را حل کرده و به این سیستم متصل شوند.

farmandari1

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود که انتقال گلایه های مردم به مدیران بود، اظهار کرد: برخی از افراد جامعه دارای کارت شناسایی خاص همچون ایثارگری، بهزیستی و کمیته امداد هستند. آن ها گلایه کرده اند که علیرغم ارائه این کارت های معتبر هنگام مراجعه به برخی ادارات، باز هم از آن ها معرفی نامه رسمی از اداره ذیربط خواسته شده و آن ها را به زحمت انداخته است. باید این مسائل در ادارات حل شود.
وی همچنین با بیان اینکه امسال با برنامه ریزی مناسب دولت، خاموشی برق نداشتیم، گفت: استمرار این مهم نیاز به همکاری بخش ها از جمله ادارات، بانک ها و اصناف دارد. همه ی تلاش دولت این است که از رنج مردم کم شود. اینکه به طور مثال مردم ببیند روز است و لامپ های سطح خیابان به دلیل فراموشی یا کوتاهی اداره برق، روشن است، زیبنده نیست.

دستگاه های اداری آغازگر کارفرهنگی در حوزه حجاب باشند
این مقام ارشد دولت در شهرستان علی آباد کتول در سخنان خود گریزی هم به وضعیت فرهنگی زد و گفت: درست است که تعداد کم حجاب ها به دلیل تهاجم فرهنگی و کوتاهی دستگاه های فرهنگی در این سال ها بیشتر شده. اما نباید دست روی دست گذاشت و به راحتی از آن عبور کنیم بلکه باید با انجام کار فرهنگی، این مسائل حل شود. نقطه آغاز آن هم از دستگاه هاست، لذا مدیران به وضعیت حجاب و رعایت قانون پوشش کارمندان مجموعه ی خود نظارت فعال داشته باشند.
احمدی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز علی آباد کتول (19 تیرماه جاری)، تصریح کرد: مراسم ویژه این روز به دلیل همزمانی با عید سعید قربان، روز 18 تیرماه با حضور یک مهمان ملی برگزار می شود.
وی افزود: این روز در عین حال که احیاگر سنت ها و آیین های اصیل علی آباد کتول است، باید به فرصتی مناسب برای گفت و گو درباره رشد و پیشرفت شهرستان هم تبدیل شود.
فرماندار علی آباد کتول در پایان سخنان خود، با تاکید بر اینکه انجام کارهای سطحی و ظاهر سازی راه به جایی نمی برد، گفت: کارها باید زیربنایی انجام شود تا بتواند اهداف ما در دولت قوی را محقق سازد.

farmandari1

farmandari1

 

خبرنگار: نرگس تجری
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه