ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول/ پیمانکار تعلیق شد

در پی درگیری و ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول در محل ساختمان سازمان خدمات شهری و فضای سبز این شهرداری توسط برادر پیمانکار خدمات شهری، این شرکت و افراد موثر در درگیری تا اطلاع ثانوی از کار تعلیق شدند.


به گزارش زرین نامه؛ روز گذشته ویدئوی ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری علی‌آبادکتول توسط برادر پیمانکار خدمات شهری این شهرداری به طور گسترده منتشر و باعث ناراحتی مردم استان گلستان شد.

پس از این اتفاق با دستور مقام قضایی، پیمانکار شهرداری و طرفین موثر در این درگیری تا اطلاع ثانوی از کار معلق شدند.

محمد کوهستانی شهردار علی‌آبادکتول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: این ویدئوی منتشر شده از ابتدای ماجرا نبوده و بداخلاقی‌ها و اقدامات ناصواب در انتشار این ویدئو انجام شده است.

وی بیان کرد: شروع کننده درگیری کارگر بوده که به‌طور روزمزد کار می‌کرده و روز گذشته هم در محل کارش حاضر نشده بود و روز بعد پس از پیگیری‌های مسؤولان شرکت در به شرکت مراجعه کرده و آنجا درگیری‌های لفظی به وجود آمد که به درگیری فیزیکی کشیده شد.

شهردار علی‌آبادکتول اضافه کرد: شروع کننده درگیری کارگر بوده که با سیلی به صورت سرپرست کارگر شرکت پیمانکار زد و در ادامه نیز با بیل به پشت سر سرپرست کارگر شرکت پیمانکاری زد که در ادامه نیز برادر پیمانکار با مشاهده این صحنه بیل را از دست کارگر گرفته و ادامه ماجرا هم در فیلم مشخص است.

کوهستانی خاطرنشان کرد: کارگران خط قرمز ما هستند و ما با مقصران با شدت و جدیت برخورد خواهیم کرد.

* ورود دادستانی به ضرب و شتم کارگر شهرداری علی آبادکتول

پس از وقوع این درگیری، دو طرف پرونده با حضور در مرجع قضایی و انتظامی شکایت خود را مطرح کرده و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و انتظامی قرار گرفت.

حسینعلی ایزد دادستان علی‌آبادکتول تاکید کرد: علاوه بر پرونده ضرب و شتم از باب نقض حقوق شهروندی هم برای این موضوع پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: حادثه ضرب و جرح یکی از پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول پنجشنبه ۱۹ خرداد رخ داد و همان زمان بلافاصله پرونده برای رسیدگی به این موضوع در دادسرای این شهرستان تشکیل شد.

دادستان علی‌آباد افزود: از شهردار هم درباره این حادثه توضیح خواسته شده و دستور پیگیری موضوع و ارائه گزارش فوری صادر شد و شهردار نیز تا زمان تکمیل تحقیقات پرونده، پیمانکار و سایر طرفین درگیر در این حادثه را از کار تعلیق کرده است./ فارس

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه