عذرخواهی وزیر به صورت یک طرفه/حذف دختران مهم تر از حذف قرآن!

وزیر آموزش و پرورش بابت حذف نقاشی 2 دختر عذرخواهی کرد ولی بابت حذف تصویر قرآن از کتاب درسی هیچ واکنشی نشان نداد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، بعد از واکنشهای مختلف که بابت حذف تصویر قرآن از کتاب درسی کلاس اول ابتدایی انجام شد، وزیر آموزش پرورش هیچ واکنشی نشان نداد و این اتفاق بود تا زمانی که واکنشهای بیرونی به اصلاح تصویر روی جلد کتاب ریاضی و حذف تصویر نقاشی 2 دختر واکنشهایی را در بیرون از کشور صورت داد.

بعد از واکنشها به حذف تصویر نقاشی 2 دختر که این حذف و تغییر هم توسط نیروهای خود ستاد تالیف کتب درسی دولت دوازدهم انجام شده بود، وزیر آموزش و پرورش به صحنه آمد و تنها از بابت حذف تصویر نقاشی 2 دختر بر روی جلد کتاب ریاضی غذرخواهی کرد.

این واکنش وزیر موجب ناراحتی اهالی فرهنگ و اندیشه شد.

برخی از فرهنگیان گلستانی در تماس با خبرنگار ما، گفتند: این تغییرات بدون تدبیر است و معلوم نیست در ستاد تالیف چه کسانی نشسته اند که گاهی تصمیم به تغییر جلد کتاب ریاضی می دهند بدون این که نگاه کنند که تبعاتی دارد و گاهی نیز تصمیم می گیرند که تصویر کتاب مقدس قرآن را از یک درس حذف کنند آنهم بدون این که تغییر انجام شده را اصلاح کنند.

جامعه فرهنگیان و نخبگانی کشور از وزیر آموزش و پرورش می خواهند همان طور که بابت حذف تصویر نقاشی دختران عذرخواهی کرده که به جا هم است، از بابت حذف تصویر قرآن در کتاب درسی نیز عذرخواهی کند و تصمیم بر اصلاح آن بگیرد.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه