مسلسل ها تبدیل به قلم شوند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هنرمندان در مقابل اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) سکوت نمی کنند.
زرین نامه، حسین قنادیان در اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی در گرگان گفت: نویسندگان در گذشته حکیم، عارف و فیلسوف بوده اند و این نشان می دهد که جان هنرمند با ابزار دانش و علوم سیراب شود می تواند درونش را به انوار الهی نورانی شود تا بتواند دلها را نورانی کند.
 

وی اظهار داشت: نمی شود نویسنده بود و انصاف و انسانیت داشت اما در مسیر الهی بی تفاوت  بود و در مقابل توهین و اهانت به پیامبر سکوت کرد که اگر چنین باشد ادبیات  بیدرد و برای نفس خواهد بود.
 
وی در رابطه با برگزاری این جشنواره  بیان داشت: این جشنواره ادبیات داستانی سراسری بسیج دو سالانه است که توانسته به یک جریان ادبی تبدیل شود.
 
قنادیان ابراز داشت: در این دو روز جشنواره کارگاه ها ی آموزشی خوبی برگزار شد که بر معلومات هنرمندان داستان نویس افزوده شد.
 
مسلسل ها تبدیل به قلم شوند
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: کتاب ها و آثار منتشر شده پیرامون انقلاب اسلامی ودفاع مقدس بیش از خود آن دوران اثر گذار است و و مسلسل ها در دوران فعلی باید تبدیل به قلم شوند  نه آنکه قلم ها تبدیل به مسلسل شوند.
 
سردار محمد حسین بابایی در ادامه افزود: هنرمندان بسیجی حرکتهایشان نشان از تقابل در برابر دشمنان دارد
 
وی با اشاره به  اهداف دشمنان در کشور ایران بیان داشت: دشمنان برای نابودی کشور تخریب وحدت و یکپارچگی ملت ایران، تخریب دین و روحیه دین داری و تخریب روحیه آینده نگری  را دنبال می کنند .
 
بابایی ابراز داشت: اگر هنر و  و هنرمندان در مسیر مخالف اهداف دشمن حرکت کنند کارشان بسیجی وارخواهد بود چرا که تا دشمن وجود دارد دشمنی می کند  و از سوی دیگر تا وقتی که انقلاب اسلامی است  ما از انقلاب در حوزه هنر دفاع خواهیم کرد.
 
وی عنوان داشت: هنرمندان همه ی نوشته ها و نگاه هایشان عبادت است و آینده ازآ ن  الهیان است و هنرمندان بسیجی جزء حزب الله هستند.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه