«نوروزی» منتخب مردم علی آباد کتول برای مجلس دوازدهم شد

رحمت اله نوروزی کاندیدای 50 ساله علی آباد کتول، با کسب 32 هزار و 787 رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، توانست باری دیگر اعتماد مردم این شهرستان را جلب و برای 4 سال دیگر در بهارستان بماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ نوروزی پیش از این انتخابات نیز، 3 بار دیگر هم کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را تجربه کرده است.

اولین تجربه کاندیداتوری این شهروند علی آبادی، در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان علی آباد کتول بود که با كسب 38 هزار و 520 رای به مجلس راه یافت. 
دور دهم اما علیرغم اینکه توانست 34 هزار 703 رای از کل آرای مردم شهرستان علی آباد کتول را به خود اختصاص دهد، اما نتوانست به مجلس راه یابد.
دوره یازدهم اما باری دیگر ورق به نفع نوروزی برگشت و وی توانست با کسب  35 هزار و 907 رای به عنوان منتخب مردم شهرستان علی آباد کتول، وارد مجلس شورای اسلامی شود.
در انتخابات دوره دوازدهم مجلس نیز که روز گذشته 11 اسفندماه سال جاری برگزار شد، رحمت اله نوروزی توانست با عملکرد خود در مجلس، برای سومین بار اعتماد درصد بیشتری از جامعه رای دهنده این شهرستان را جذب و برای   سال دیگر حضور خود را در بهارستان تمدید کند.
 و اما آشنایی بیشتر با نوروزی
رحمت اله نوروزی سیاستمدار 50 ساله شهرستان علی آباد کتول است که در روستای رحمت آباد بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول و در خانواده ای مذهبی و کشاورز به دنیا آمد، قد کشید و بزرگ شد. مردی که هیچگاه از روستایی بودنش ناراحت نبود و همواره به کشاورز زاده بودنش می بالد.
وی برادر شهید محمودرضا نوروزی است.
نوروزی در ابتدا معلم بوده، اما تقریباً خیلی زود و مانند خیلی از سیاسیون، از همان دوران آغاز جوانی وارد دنیای سیاست شده است. در 33 سالگی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول، 36 سالگی، ریاست اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی گلستان و در 39 سالگی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تجربه کرده است. 
منتخب مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه شهرستان علی آباد کتول، در حال حاضر فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته روابط بین الملل است و در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی که چند ماه دیگر تا پایانش باقی مانده، به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به سبب همان پیشینه کشاورز زاده بودن و عمده کشاورز پیشه بودن مردمان شهرستانش، فعالیت می کند.
از مهم ترین اقدامات وی در این سال ها، پیگیری طرح رتبه بندی معلمان، پیگیری مطالبات گندم کاران و توتون کاران، پیگیری بازگشت آب سرچشمه های زرین گل به علی آباد کتول، جذب سرمایه گذار برای تاسیس کارخانجاتی بزرگ همچون ماهوت شمال در این شهرستان، پیگیری جذب اعتبار برای اتمام طرح رو گذر ورودی شرقی علی آباد کتول و تجهیز اورژانس بیمارستان بقیه الله الاعظم و جذب اعتبار جهت تعریض محورهای موصلاتی  این شهرستان است.


گردآورنده: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه