افتتاح و کلنگ زنی 191 پروژه در علی آباد کتول در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی 191 طرح عمرانی و اقتصادی اشتغالزا با اعتبار 469 میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم احمدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، تشریح کرد:  فعالیت ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان علی آباد کتول با دو رویکرد فرهنگی و اقتصادی آغاز شد که نواختن همزمان زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدای انقلاب، 10 شب با 10 مسجد، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان علی آباد کتول، برگزاری نشست های تبیینی و اردوهای جهادی از ویژه برنامه های بخش فرهنگی در این دهه است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت روحیه امید آفرینی در مردم به ویژه جوانان، گفت: در حوزه اقتصادی نیز، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 111 طرح عمرانی با اعتبار 211 میلیارد تومان و 8 طرح تولیدی با اعتبار 258 میلیارد تومان و قابلیت ایجاد اشتغالزایی برای 385 نفر، افتتاح و کلنگ زنی می شود که از مجموع این طرح ها، 22 هزار و 590 خانوار بهره مند می شوند.
احمدی تصریح کرد: از تعداد کل طرح های دهه فجر امسال، 175 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 240 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 16 طرح نیز با اعتبار 229 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می شود. 

احمدی بهره برداری از تقاطع غیر همسطح ورودی غربی علی آباد کتول را یکی از طرح های مهم این شهرستان برشمرد و گفت: این طرح بعد از 9 سال و با تلاش و پیگیری های مستمر آقای زنگانه استاندار گلستان و آقای نوروزی نماینده محترم شهرستان و همکاری دستگاه های استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

فرماندار علی آباد کتول، بهره برداری از طرح آبخیزداری در دهنه محمد آباد کتول، افتتاح مرکز جامع سلامت قره بلاغ، افزایش ظرفیت پست ۶۳ مگاواتی شهرستان، افتتاح پروژه روشنایی محدوده خط حکیم آباد، افتتاح اورژانس روستای مهدی آباد و بهره برداری از 120 هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی، آغاز عملیات اجرایی گلخانه بزرگ سبزی و سیفی جات و همچنین طرح پروش ماهیان خاویاری را از دیگر طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان برشمرد و گفت: در تلاش هستیم مراحل قانونی طرح تله کابین کبودوال نیز با سرعت بیشتری انجام و عملیات اجرایی آن در این دهه آغاز شود.
انتهای پیام/