طرح سوال از رئیس جمهور را به صلاح کشور نمی دانم/ باید برای جهش تولید و بهبود اوضاع اقتصادی مردم تلاش کنیم

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور را به صلاح کشور نمی دانم، تاکید کرد: در این شرایط باید با نگاه به منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در راستای جهش تولیدط شکوفایی اقتصادی و بهبود اوضاع اقتصادی مردم تلاش کنیم. 

رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه، در واکنش به طرح سوال از رئیس جمهور که توسط جمعی از نمایندگان در حال پیگیری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور در سطح بین الملل، مشکلات اقتصادی که اقشار مختلف مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهش تولید و رونق اقتصادی این طرح را به صلاح کشور نمی دانم.

 

وی اذعان کرد: طرح سوال، تذکر و استيضاح حق نمایندگان است ولی امروز مسائل مهمتری برای پیگیری داریم که بهبود اوضاع اقتصادی مردم که در امرار معاش خود با مشکل مواجه هستند، در اولویت نخست آن است.

 نوروزی با بیان اینکه ما نیز به عملکرد دولت انتقاد داریم، تاکید کرد: امروز باید هر سه قوه دست در دست هم داده و تلاش کنیم تا با نگاه به منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری، از این شرایط سخت عبور کرده و خود را برای شکوفایی اقتصادی در دوران پساتحریم و پساکرونا آماده کنیم.

 

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه