واکنش دو‌ روحانی گلستانی در خصوص پخش تصاویر و تمسخر آنها توسط شبکه های معاند

شبکه های خارجی نشین و معاند تصاویر رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و رییس مرکز افق امامزاده عبدالله گرگان در حال شستشو‌ و ضدعفونی نمودن خودروهای شهر گرگان بودن را مورد تمسخر قرار دادند.

به گزارش زرین نامه؛ روز گذشته تصاویر حجت الاسلام مهدوی راد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و حجت الاسلام شهرکی مقدم رییس مرکز افق امامزاده عبدالله گرگان در حال شستشو و ضدعفونی نمودن خودروهای شهر گرگان منتشر شد.

شبکه های خارجی نشین و معاند «من و تو» ، «اینترنشنال» و‌چندین کانال دیگر این اقدام این دو روحانی را به تمسخر گرفته و این کار را مورد انتقاد قرار دادند.

خبرنگار ما امروز دوشنبه چهارم فروردین ماه به سراغ این دو روحانی رفت تا واکنش آنها را نسبت به این اقدام شبکه های معاند بپرسد.

حجت الاسلام مهدوی و شهرکی مقدم به اتفاق گفتند: ما سرباز نظام و ولایتیم، حضرت آقا با پیامی که در روز اول سال مبنی بر درود بر شهدا و خانواده انها و جهادگران حوزه سلامت و‌گروه های جهادی دادند ، خستگی را از تن بچه های جهادی بیرونی کردند. لذا تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و‌نمی گذاریم حرف رهبری روی زمین بماند. روحانیت از مردم جدا نیست و به قول شهید بهشتی از ما عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید./ گلستان ما

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه