مسواک و خمیردندان ویژه سگ ها هم تولید شد

سگ ها از جمله حیواناتی هستند که به طور گسترده برای نگهبانی، شکار، مراقبت و غیره به کار می روند و لذا حفظ بهداشت و سلامت آنها با ابداع محصولاتی اختصاصی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش زرین نامه  به نقل از نیواطلس ؛ سگ ها از جمله حیواناتی هستند که به طور گسترده برای نگهبانی، شکار، مراقبت و غیره به کار می روند و لذا حفظ بهداشت و سلامت آنها با ابداع محصولاتی اختصاصی اهمیت زیادی دارد.

از همین رو یک شرکت فناوری مسواک ویژه ای را تولید کرده که به پاکسازی دندان های سگ ها از انواع آلودگی ها کمک کرده و باعث می شود دندان های این حیوان تمیز باقی بماند.

این مسواک برقی که TugNBrush نام دارد در دو مدل باابعاد مختلف طراحی شده تا با استفاده از آن بتوان دندان های انواع سگ ها را با جثه های بزرگ و کوچک پاکسازی کرد.

مسواک و خمیردندان ویژه سگ ها,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,گجت

مسواک و خمیردندان ویژه سگ ها,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,گجت

مسواک یادشده دارای یک سیلندر چرخنده به دور یک محور است و تنها کافی است آن را در برابر دندان های سگ قرار داد تا با چرخش سیلندر عمل مسواک زدن انجام شود. برس این مسواک با موادی نرم تولید شده تا آسیبی به لثه های آن وارد نشود.

بر اساس آمار موجود دو سوم افراد مالک سگ ها هرگز برای رسیدگی به وضعیت بهداشت دهان و دندان آنها کاری انجام نمی دهند و این امر می تواند باعث ابتلای این حیوان و حتی انسان ها به بیماری های مختلفی گردد.

شرکت سازنده یک خمیردندان ویژه هم برای استفاده به همراه این مسواک تولید کرده که با ترکیبی از وانیل، نعناع و انگور تازه تولید شده و ظاهر آن شبیه به یک زل صورتی است. این خمیردندان حاوی کلسیم و برخی دیگر از آنزیم های مورد نیاز سگ ها نیز هست و باقی ماندن آن بر روی دندان سگ ها مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند. قیمت هر یک از این مسواک ها و خمیردندان ها به ترتیب ۱۹ و ۶ دلار است و قرار است تا ابتدای سال ۲۰۱۹ روانه بازار شوند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه