با متخلفین انتخاباتی در هر مقامی که باشند تعارف نداریم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان گلستان از تشکیل پرونده 22 تخلف انتخاباتی خبر داد و گفت : شورای نگهبان با هر مقام متخلفی در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ عیسی غلامی رئیس هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : بیش از 7 هزار ناظر شورای نگهبان در سطح استان در 1657 شعبه بکارگیری شده اند .

غلامی افزود : علاوه بر این صدها بازرس ثابت و سایر شورای نگهبان نیز در کل استان و در بخش ها و شهرهای مختلف از 48 ساعت پیش فعالیت نظارتی خود را آغاز کرده اند .

وی تصریح کرد : در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان تاکنون 22 تخلف انتخاباتی تشکیل پرونده داده شده که 13 مورد آن مربوط به مسئولین اجرایی انتخاباتی و مدیران مراکز دولتی بوده و از این 22 مورد 15 پرونده به دادگستری ارجاع شد و بقیه پرونده ها نیز در دست بررسی است .

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با اشاره به اینکه با احدی تعارف نداریم تاکید کرد : به تمام مردم اطمینان می هیم که با متخلفین در هر سطح و مقامی باشند برخورد خواهد شد .

غلامی بیان داشت : از مردم نیز درخواست داریم چنانچه تخلفاتی در شعب اخذ رای مشاهده کردند به ناظرین شورای نگهبان اطلاع دهند که در هر شعبه بین 3 تا 7 ناظر این شورا وجود دارد .

وی همچنین اضافه کرد : اگر بیرون از شعب نیز تخلفات انتخاباتی مشاهده شد آن را به هیئت نظارت استان یا شهرستانها گزارش داده و یا به تلفکس 32256140 اطلاع دهند و این دورنگار 24 ساعته در خدمت مردم می باشد .

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان یاد آور شد : شورای نگهبان استان به همراه دادگستری و مراکز امنیتی و انتظامی کلیه حواشی انتخابات را رصد کرده و با هماهنگی صورت گرفته با هر گونه اغتشاش و ایجاد تنش شدیدا مقابله شده و با کسانی که قصد مخدوش کردن سلامت انتخابات را دارند برخورد جدی خواهد شد .

گفتنی است سال گذشته نیز هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به استاندار بالاترین مقام اجرایی استان تذکر کتبی داد و با متخلفین انتخاباتی برخورد جدی کرد .

انتهای پیام /

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه