پرسپولیس؛ قهرمان رقابت های فوتسال علی آباد کتول+ تصاویر

تیم فوتسال «پرسپولیس» علی آباد کتول به عنوان قهرمانی رقابت های فوتسال گرامیداشت دهه فجر این شهرستان دست یافت.

به گزارش زرین نامه؛ رقابت های چهار جانبه فوتسال گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سالن ورزشی شهدای جنگلده علی آباد کتول برگزار و تیم پرسپولیس فوتسال این شهرستان به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از بازی ها که با همکاری باشگاه فوتسال پیام برگزار شد، تیم های «ستارگان» و «استقلال» مزرعه کتول عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

مصطفی زنگانه سرپرست این دوره از رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه عنوان کرد: این سری از مسابقات به صورت دوره ای برگزار گردید و در آینده سعی داریم با دعوت از تیم های مختلف سطح کیفی رقابت ها را بالا ببریم.

امید کرد کتولی از داوران مطرح شهرستان و سر مربی تیم استقلال مزرعه نیز درباره برگزاری این مسابقات گفت: ورزش فوتسال یکی از ورزش هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و بعد از درخشش تیم فوتسال ایران در دنیا روز به روز بر تعداد علاقه مندان به این رشته افزوده شد.

وی افزود: بدون شک برنامه ریزی در جهت شناسایی استعداد های فوتسال در شهرستان و برگزاری مسابقات و لیگ منظم می تواند در شکوفا شدن این استعداد ها موثر باشد.

کردکتولی هدف از برگزاری این مسابقات نیز را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی استعداد های ورزشی در کنار آشنایی با ارزش ها و مفاهیم معنوی و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسئولین با حمایت از جوانان ورزشکار و جویای نام، زمینه توسعه ورزش شهرستان به ویژه فوتسال را فراهم سازند.

در پایان این دوره از بازی ها مهدی غیجی از باشگاه استقلال مزرعه به عنوان بهترین بازیکن و یوسف اورسجی از باشگاه ستارگان به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

photo 2017 01 30 16 04 54

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه